Culmea promoţiilor de Black Friday: reduceri la reduceri!

Autor: Andrei Chirileasa 20.11.2012

Febra reducerilor de preţuri ocazionate de "Black Friday" a cuprins anul acesta tot mai mulţi comercianţi, de la retailerii de produse IT&C şi electrocasnice şi hypermarketuri până la retailerii de mobilă, agenţii de turism sau agenţi imobiliari.

Toţi se întrec în promisiuni de promoţii. Ziua de vineri, 23 noiembrie, ar putea fi ziua cu cele mai mari vânzări din acest an, iar acest lucru nu i-a lăsat indiferenţi nici pe cei care vând reduceri tot timpul anului, respectiv site-urile de cupoane.

FunDeal, un site care promovează în mod tradiţional reduceri la diverse produse, de la mese la restaurant până la excursii în străinătate, promite "reduceri impresionante" cu ocazia Black Friday.

Cel mai probabil, românii se vor trezi vineri cu noaptea în cap şi vor alerga prin magazinele din oraş şi prin magazinele online pentru a prinde preţurile promoţionale, care sunt mai apropiate de puterea lor de cumpărare după patru ani de criză.

Dacă tot a devenit atât de popular conceptul de "Black Friday", poate că ar trebui organizat câte unul în fiecare lună.