Obiectivele Ampro Design pentru 2013: creşterea afacerii cu 30% şi câştigarea de clienţi internaţionali

Autor: Andreea Mindrila 22.11.2012

Ampro Design, compania românească de brand şi packaging design (design de ambalaje) va înregistra la finalul acestui an o majorare a veniturilor de 30%, estimarea pentru 2013 vizând de asemenea o creştere a cifrei de afaceri de cel puţin 30%.

“Anul 2012 aduce o creştere de 30% a veniturilor, cinci clienţi noi şi şase premii internaţionale (...). Obiectivul nostru principal a fost însă consolidarea structurii organizaţionale, ceea ce ne va asigura o creştere organică în timp”, spune Irinel Ionescu, creative partner Ampro Design.

Din portofoliul de clienţi al companiei fac parte lucrări pentru companii precum precum Nestle, Penny Market, Penny International, Danone, Auchan România, Engelmi/Galaţi, Macromex, La Paloma/Budapesta şi Cora România, ponderea clienţilor internaţionali fiind de circa 30%. De asemenea, ponderea mărcilor private în portofoliul Ampro Design este de 45% (comparativ cu brandurile – 55%), această componentă fiind în 2012 cel mai dinamic segment al cererii.

“Pentru 2013 estimăm o creştere a cifrei de afaceri de cel puţin 30%, pe de-o parte datorită noilor clienţi câştigaţi, iar pe de altă parte datorită îmbunătăţirii structurii interne din punctul de vedere al echipelor şi al managementului de proiect. În 2013 obiectivul principal al agenţiei este să atragă noi clienţi din afara ţării: Germania, Italia, Polonia şi Turcia”, susţine Ionescu.

În acest an, firma românească a înregistrat o cifră de afaceri de 800.000 lei, uşor mai mare faţă de 2010, conform datelor de pe site-ul Ministerului de Finanţe.

Deşi în ultimii cinci ani piaţa a cunoscut suişuri şi coborâşuri, în 2011 şi 2012 acest segment al pieţei de publicitate a dat semnale de revenire pe termen mediu, spune Ionescu.

“În 2012 volumul lucrărilor de packaging design la nivel naţional a trecut de trei milioane de euro, iar în 2013 estimăm o nouă creştere”.

Ampro Design este o agenţie de brand şi packaging design înfiinţată în 2005, care face parte din EPDA, asociaţia europeană de profil.