Dan Ostahie, Altex: Campania de Black Friday, între 21 şi 25 noiembrie

Autor: Adrian Seceleanu 22.11.2012

Altex România, cel mai mare retailer de electronice, electrocasnice şi produse IT de pe piaţa locală după cifra de afaceri, va avea în fiecare zi din perioada 21-25 noiembrie reduceri la diferite categorii de produse şi nu doar în ziua de Black Friday - pe 23 noiembrie, a declarat pentru ZF Dan Ostahie, preşedinte şi CEO al companiei.

"Am demarat deja campania de Black Friday din data de 21 noiembrie, cu reduceri de până la 50% pentru diferite electrocasnice. Campania va avea loc în perioada 21-25 noiembrie, cu reduceri la toate categoriile de produse: IT, televizoare, electrocasnice mari, smartphone-uri, electrocasnice mici, entertainment şi gaming", a spus Ostahie. "Ştim profilul consumatorului român, iar reducerile vor fi aplicate la unele produse care fac parte din familii de maxim interes pentru consumatori", a adăugat el.

Ostahie a precizat că în data de 22 noiembrie, spre exemplu, compania va avea în ofertă un laptop şi două modele de televizoare la un preţ redus cu aproximativ 30%. "Mâine (joi - n. red.), spre exemplu, vom avea în ofertă un laptop HP cu un preţ redus cu 30%, şi un televizor Samsung şi un altul Philips, care vor avea de asemenea un preţ mai mic cu aproximativ 30%. Dar acestea sunt doar nişte exemple, gama de promoţii va fi mult mai mare iar în unele cazuri reducerile ajung până la 70%."

Clienţii Altex vor putea achiziţiona produsele atât din magazinele clasice, cât şi din magazinul online al companiei, a precizat Dan Ostahie. El a adăugat că reducerile cele mai mari vor fi în ziua de 23 noiembrie. "Avem stocuri pregătite, iar de vineri vom intra cu un pachet mai extins de promoţii", a spus Dan Ostahie.

Altex România se aşteaptă la vânzări de 5 mil. euro cu ocazia evenimentului de shopping "Black Friday", cu 10% mai mari decât în anul precedent.

Compania se aşteaptă ca valoarea medie a facturii pentru data de 23 noiembrie să se situeze în jurul valorii de 2.700 lei.

Echipa Altex România se aşteaptă la o creştere de 10 ori a traficului din magazine şi de 7 ori a celui online în ziua de 23 noiembrie 2012.