Agenţia de digital HyperActive comunică pentru XTB România

Autor: Andreea Mindrila 28.11.2012

HyperActive, agenţia de digital parte a grupului de comunicare Lowe, se va ocupa de dezvoltarea proiectelor şi managementul campaniilor online ale casei de brokeraj XTB, unul dintre cei mai importanţi jucători din industria locală de profil.

Parteneriatul a început din luna octombrie, echipa HyperActive fiind responsabilă de planificarea şi cumpărarea de media online, managementul campaniilor AdWords şi alte proiecte de comunicare digitală.

Tadeusz Kuropatwinski, general manager XTB România, spune că încă din anul 2009, când au intrat pe piaţa locală, a observat o îmbunătăţire semnificativă a comportamentului de tranzacţionare al românilor şi de aceea compania s-a angajat să le dezvolte acestora şi mai mult competenţele în acest sens.

"Ne simţim responsabili, mai presus de orice, să împărtăşim cunoştinţele noastre, iar din acest punct de vedere mediul online este unul dintre cele mai importante canale, şi reprezentativ, de altfel, pentru business-ul XTB".

Compania de brokeraj a fost înfiinţată în anul 2002 în Polonia şi are peste 20 de sucursale în Europa, Asia şi America de Sud, în România fiind prezentă din 2009. Pe piaţa locală firma este reglementată şi supervizată de Comisia Naţională a Valorilor Mobiliare. XTB România a avut anul trecut o cifră de afaceri de aproximativ un milion de euro, potrivit informaţiilor de pe site-ul Ministerului de Finanţe. XTB oferă acces la pieţele valutare (forex), de mărfuri şi de capital (acţiuni şi indici bursieri în pieţele majore şi cele emergente).

Grupul Lowe este format din agenţiile Lowe&Partners, Initiative, Brand Programming Network, GolinHarris, HyperActive, Mobile Works şi Medic One. Cele şapte agenţii au înregistrat anul trecut o cifră de afaceri cumulată de 54,3 milioane euro, în uşoară creştere faţă de 2010.