Veniturile PayPoint România au crescut cu 2,5% în primul semestru financiar, la 12,2 milioane lire

Autor: Raluca Ghinea 29.11.2012

Volumul tranzacţiilor de plată a facturilor a crescut cu 38% în primul semestru financiar faţă de perioada similară a anului precedent, la 11,6 milioane de operaţiuni, se arată într-un comunicat al companiei.

Totodată, rezultatul a fost susţinut de utilizarea serviciului de transfer de bani lansat anul trecut, de avansul numărului de tranzacţii de încărcare electronică a cartelelor telefonice preplătite, cu 4%, şi de extinderea portofoliului de servicii, compania având patru furnizori parteneri noi.

Reţeaua de magazine de proximitate partenere PayPoint a crescut cu 9,7%, la peste 7.000 de puncte de plată la finele lunii septembrie.

"Pentru viitor vizăm dezvoltarea reţelei de comercianţi şi diversificarea portofoliului de servicii, cu accent pe o promovare eficientă a serviciilor PayPoint disponibile consumatorilor", a afirmat directorul PayPoint România, Mugur Dogariu.

PayPoint plc, principalul operator de plăţi în numerar şi online din Marea Britanie, a raportat pentru cele şase luni 345 milioane tranzacţii procesate la nivelul grupului, în creştere cu 18% faţă de aceeaşi perioadă a anului precedent. Grupul a avut venituri nete de 49,3 milioane lire sterline (60,8 milioane euro), în creştere cu 17,7% faţă de anul anterior, şi un profit înainte de impozitare de 18,3 milioane lire sterline (22,56 milioane euro), în creştere cu 15,5 %.

Conversia liră sterlină/euro a fost calculată de MEDIAFAX la un curs de 1,2332 euro/liră sterlină.