"Serviciul Român de Comedie" a încheiat sezonul, miercuri seară, fiind lider detaşat de audienţă

Ziarul Financiar 13.12.2012

"Serviciul Român de Comedie" a încheiat, miercuri seară, încă un sezon de umor şi scenete care i-au făcut pe cei mai mulţi români să râdă în serile de miercuri. Lider detaşat de piaţă pe întregul sezon, SRC a condus topul audienţelor şi cu ultima ediţie din an, astfel că aproape 2 milioane de telespectatori la nivelul ţării au fost cu ochii pe gaşca lui Toni Grecu în minutul de maximă audienţă, 21.16.

Ediţia SRC de miercuri nu a avut rival, iar simpaticele personaje din familia Pompa şi aventurile de la Banca Naţională unde Mugur Isărescu (Cosmin Natanticu) a făcut "casting" pentru femeie de serviciu au asigurat buna dispoziţie a celor mai mulţi români, care au preferat Pro TV în detrimentul celorlalte canale. Ast fel se face că pe publicul comercial din mediul urban, cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani, SRC a condus cu o medie de 7,9 puncte de rating şi 16,9% cotă de piaţă, în vreme ce Antena 1 s-a clasat a doua, cu 5,5 puncte de rating şi 11,8% cotă de piaţă. Raportul se păstrează şi pe publicul din mediul urban, cu Pro TV lider cu o medie de 7,6 puncte de rating şi 14,1% cotă de piaţă.

"Serviciul Român de Comedie" a fost lider de piaţă cu întregul sezon care tocmai s-a încheiat. Astfel, în perioada 3 octombrie - 12 decembrie, Pro TV a înregistrat pe intervalul emisiunii SRC o audienţă medie, pe publicul său ţinta, de 7,4 puncte de rating şi 16,4% cotă de piaţă, faţă de Antena 1 cu o medie de 5,2 puncte de rating şi 11,4% cotă de piaţă. Tot în acest interval, Pro TV a condus şi pe publicul din mediul urban, cu o medie de 7,2 puncte de rating şi 13,7% cotă de piaţă, în timp ce Antena 1 a obţinut 5,4 puncte de rating şi 10,3 procente din cota de piaţă.

Miercuri seară, şi "Tanti Florica" a continuat distracţia, iar pe publicul comercial Pro TV a fost lider de audienţă, cu 7,6 puncte de rating şi 16,6 procente din cota de piaţă.