Presage va comunica pentru Wienerberger, cel mai mare producător de blocuri ceramice din România

Autor: Andreea Mindrila 19.12.2012

Agenţia de PR Presage Strategic Communications a câştigat contul Wienerberger România, cel mai mare producător de blocuri ceramice de pe piaţa locală, şi va coordona începând cu ianuarie 2013 acţiunile de comunicare şi relaţii publice ale companiei.

Presage, care a avut anul trecut o cifră de afaceri de 300.000 lei, potrivit informaţiilor oferite anterior Ziarului Financiar de Georgiana Gheorghe, managing partner şi fondatoarea agenţiei, va oferi clientului Wienerberger un pachet complet de servicii de comunicare şi PR, ce include consultanţă în comunicare strategică şi relaţionare B2B (business to business), CSR (responsabilitate socială), social media, event management, gestionarea situaţiilor de criză şi a relaţiilor cu media.

"Am apreciat în mod special componenta de social media pe care Presage a integrat-o în planul de comunicare propus, acoperind într-un mod pragmatic nevoile şi direcţiile de comunicare Wienerberger pentru anul viitor", spune Corneliu Fecioru, membru în consiliul de administraţie, vânzări şi marketing, Wienerberger România.

Wienerberger este prezent pe piaţa locală din 1998, investind până în prezent peste 75 milioane euro în dezvoltarea celor trei unităţi de producţie pe care le deţine la Gura Ocniţei - judeţul Dâmboviţa, Sibiu şi Tritenii de Jos, judeţul Cluj. Echipa Wienerberger este formată din peste 200 de persoane, compania fiind unul dintre cei mai mari investitori din industria românească de materiale de construcţii şi zidărie.

Producătorul de blocuri ceramice a înregistrat anul trecut o cifră de afaceri de 118 milioane lei (27,8 milioane euro), menţinându-şi volumul business-ului comparativ cu anul anterior, potrivit informaţiilor de pe site-ul Ministerului de Finanţe. Wienerberger este lider mondial în sisteme de cărămizi şi cel mai mare producător de profil din Europa.

Georgiana Gheorghe spune că obţinerea contului de comunicare al Wienerberger este o responsabilitate foarte mare datorită pieţei specializate, tehnice şi încă expusă provocărilor mediului economic şi social.

Presage Strategic Communications este o agenţie de comunicare şi relaţii publice independentă, înfiinţată în 2008. Din portofoliul de clienţi au făcut parte de-a lungul timpului A&D Pharma, Austria Incoming, Bergenbier România, Clubul Ilustratorilor de Carte, DPD România, Fabryo Corporation, Farmexpert DCI, Hell Energy Group, Hotel Epoque, Labormed, Linde Oxigen Plus, Ozone Laboratories, Restaurant Negresco, SOS Satele Copiilor, Special Air Services.

În luna iulie, Presage a lansat Plan 180Ă şi StartTalking, două pachete de comunicare ce răspund nevoilor business-urilor antreprenoriale din sectorul IMM-urilor şi puterii de cumpărare a acestora.