Centrul Vechi e deja plin pentru Revelion: peste 9.000 de oameni sunt aşteptaţi la trecerea dintre ani. Unde mai sunt locuri?

Autor: Cristina Roşca 28.12.2012

Centrul Istoric al Capitalei, cei mai important pol al distracţiei locale, aşteaptă peste 9.000 de persoane în noaptea dintre ani. Aceştia urmează să petreacă Revelionul într-unul dintre zecile de localuri deschise pentru petrecăreţi.

“Pentru noaptea de Revelion vor fi deschise 60-70 de localuri în Centrul Vechi, în zona cuprinsă între bulevardul Regina Elisabeta, cheiul Dâmboviţei, Calea Victoriei şi bulevardul I.C. Brătianu. În noaptea dintre ani sunt aşteptate circa 9.000 de persoane în zonă”, spune Daniel Mischie, director de operaţiuni al grupului City Grill şi preşedintele Asociaţiei Comercianţilor din Centrul Istoric - Micul Paris, care are peste 60 de membri în prezent.

Doar grupul City grill organizează în Centrul Vechi revelion în trei localuri – Caru’ cu Bere, City Grill Lipscani şi Trattoria Buongiorno. “În total avem 100 de locuri care sunt deja ocupate aproape în totalitate”, explică Mischie.

El mai spune că aproape toate localurile au mers pe rezervare anticipată şi doar câteva au ales să meargă la liber – lăsând uşa deschisă pentru toţi întârziaţii care nu s-au putut hotărî la timp.

“Majoritatea locurilor pentru Revelion au fost deja rezervate, acum se fac doar ultimele retuşuri”.

Oprea Bebi, administratorul barului Bordello din Centrul Vechi spune că 89% din locuri sunt ocupate deja şi crede că până în noaptea de Revelion procentul va ajunge la 90%. Restul de 10% dintre locuri sunt lăsate la liber pentru prieteni, pentru noi persoane adăugate la grupurile deja existente.

“Şi în acest an, la fel ca şi în precedenţii organizăm petrecere de Revelion. Aşteptăm 250 de persoane, iar meniul a costat 375 de lei”, spune el. În acest context, încasările barului, unul dintre cele mai populare din Centrul Vechi, pentru noaptea de revelion se apropie de 100.000 de lei (peste 20.000 de euro), potrivit calculelor ZF.

Centrul vechi al Capitalei adună pe o suprafaţă de 57 ha circa 150 de baruri cu afaceri de 150-200 mil. euro anual. Astfel, "kilometrul zero al distracţiei bucureştene" adună 70.000 de români în fiecare săptămână de iarnă şi peste 300.000 vara.