Vânzările celebrelor cizme UGG sunt în declin

Autor: Radu Bostan 28.12.2012
Vremea UGG-urilor pare să apună, după ce vânzările celebrelor cizme din blană şi piele naturală de oaie au scăzut cu 12% în trimestrul al treilea. Cizmele au făcut ravagii printre femei şi tinere, dar popularitatea în rândul bărbaţilor nu s-a ridicat la acelaşi nivel, scrie Bloomberg Businessweek.
 
Boom-ul UGG a început în 2000, când realizatoarea TV Oprah Winfrey a menţionat cizmele pe lista ei anuală de lucruri preferate. În scurt timp, cizmele au devenit o piesă vestimentară vitală pentru numeroase femei. Anul trecut, vânzările UGG la nivel mondial au depăşit un miliard de dolari şi au reprezentat 80% din totalul vânzărilor pentru Deckers Outdoor, proprietarul mărcii.
 
Pentru a nu deveni o victimă a capriciilor modei, Deckers ar trebui să diversifice marca UGG prin introducerea altor produse outdoor şi să achiziţioneze mărci complementare, precum cele din denim. Dacă Deckers nu reuşeşte să extindă gama UGG şi atractivitatea acesteia, "va fi harakiri pentru companie", avertizează consultantul retail Walter Loeb.