Renault şi Dacia vor să extindă vânzările online de maşini în toată Europa până în 2014

Autor: Anca Dumitrescu 13.02.2013

Renault şi Dacia intenţionează să îşi extindă agresiv vânzările online de maşini, astfel încât până la sfârşitul lui 2014 acestea să poată fi realizate pe toate pieţele europene, potrivit celor doi producători auto, relatează Automotive News Europe. Cele două branduri vor ca, prin extinderea activităţii portalurilor Dacia Store şi Renault Retail Group, să profite de o tendinţă de dezvoltare rapidă a acestui tip de retail al vehiculelor. Analişti ai companiei de consultanţă Frost & Sullivan anticipează că producătorii auto vor folosi tot mai mult internetul pentru promovarea şi comercializarea vehiculelor. La nivel mondial, circa 4%, respectiv 4,5 milioane de maşini, ar putea fi vândute doar online până în 2020, în creştere de la circa 5.000 de unităţi în 2011, estimează Frost & Sullivan.