Afacerile Herbalife au ajuns la 11,5 mil. euro

Autor: Cristina Roşca 13.03.2013

Compania de vânzări directe Herbalife, intrată pe piaţa locală în 2008, şi-a majorat cifra de afaceri anul trecut cu circa 32%, până la 51,5 mil. lei (11,5 mil. euro) pe fondul creşterii numărului de distribuitori şi diversificării gamei de produse. Rezultatele din 2012 plasează România pe poziţia a treia în topul ţărilor cu cea mai rapidă creştere din EMEA – Europa, Orientul Mijlociu şi Africa.

„În 2012 am continuat să ne consolidăm afacerea în regiune şi în România, în ciuda condiţiilor generale de instabilitate economică. Creşterea numărului nostru de distribuitori, diversificarea gamei de produse şi îmbunătăţirea eficienţei distribuitorilor noştri, care deservesc tot mai mulţi clienţi, sunt principalii factori care impulsionează creşterea afacerii Herbalife în România“, spune Romeo Căzănescu (foto), country director al Herbalife pentru România şi Moldova. Produsele care au contribuit cel mai mult la cifra de afaceri a companiei sunt cele din categoria de nutriţie internă.