Se simte că se apropie vara. Berarii se întrec în lansări de noi produse

Autor: Ioana David 17.04.2013

Ursus Breweries, parte a grupului SABMiller, lansează URSUS Cooler, un nou produs pe piaţa mixurilor de bere din România, (bere în proporţie de 40% şi limonadă în proporţie de 60%).

Ne aşteptăm ca segmentul mixurilor de bere să continue pe un trend ascendent, iar noul produs URSUS Cooler, în ambele variante - cu şi fără alcool - să aibă o contribuţie importantă în evoluţia pieţei, a spus Mihai Bârsan, vice preşedintele de marketing al Ursus Breweries. 

Anunţul Ursus vine după ce săptămâna trecut, Bergenbier, producător deţinut de grupul canadian Molson Coors, a lansat Bergenbier Fresh Grapefruit, un mix de bere cu suc de grapefruit. Noua bere are un conţinut de alcool de 1,9% şi se lansează în luna aprilie în toată ţara.