Vânzările Ursus au crescut cu 24% în intervalul aprilie 2012 – martie 2013

Autor: Ioana David 18.04.2013

Volumele de vânzări ale Ursus s-au majorat cu 24% în anul fiscal încheiat în martie 2013, evoluţie susţinută în principal de evoluţia brandului economic Ciucaş în noul amblaj PET.

Ursus a revenit în acest fel pe creştere după mai mulţI ani de scădere. Compania deţine unităăţi de producere a berii la Timişoara, Cluj-Napoca, Buzău şi Braşov.

Ursus Breweries este deţinută de SABMiller şI are trei fabrici de bere în Braşov, Buzău şi Timişoara şi o facilitate mai mică de pro­ducţie la Cluj, unde în locul fabricii, a deschis o miniberărie.

Ursus, care are în portofoliu şi branduri precum Timişoreana, Ciucaş, Azuga sau Stejar, a avut în 2011 o cifră de afaceri de 1,1 miliarde de lei (261 mil. euro) şi pierderi de 57,66 mil. lei (13,6 mil. euro).