Ce este strategia Blue Ocean prin care firmele îşi inventează noi pieţe şi cum se poate aplica în România? Dacia Duster, Kaufland, Starbucks şi industria suplimentelor naturiste-sunt exemple de aplicare ale strategiei blue-ocean

Autor: Octavian Calei 23.04.2013

Ziarul Financiar a avut marţi, 23 aprilie, ca invitat la emisiunea de business ZF Live, care se desfăşoară în fiecare zi de luni până vineri de la ora 10.00 la 11.00 dimineaţa şi este transmisă pe site-ul zf.ro, pe consultantul de business George Vascan, care a vorbit despre strategia Blue Ocean prin care firmele îşi inventează noi pieţe pentru a-şi mări vânzările şi cum se poate aplica în România.

George Vascan, consultant strategic la firma Geva & Company, afirmă că în România apariţia Dacia Duster este un exemplu de aplicare al acestei strategii.

 

Ce a spus la emisiune George Vascan:

 

 

Moderator ZF: Dacă aţi fi consultantul oamenilor de afaceri, care vor propune o strategie de industrializare a României, ce aţi propune?