Ce beri noi au pregătit producătorii pentru 1 mai

Autor: Ioana David 01.05.2013

Trei mari producători de bere, Ursus, Bergenbier şi URBB s-au grăbit să prindă 1 mai şi Paştele cu noi produse. Astfel Ursus Breweries  a lansat Ursus Cooler (bere în proporţie de 40% şi limonadă în proporţie de 60%).

“Ne aşteptăm ca segmentul mixurilor de bere să continue pe un trend ascendent, iar noul produs URSUS Cooler, în ambele variante - cu şi fără alcool - să aibă o contribuţie importantă în evoluţia pieţei”, a spus Mihai Bârsan, vice preşedintele de marketing al Ursus Breweries. 

De asemenea, Bergenbier, producăor deţinut de grupul canadian Molson Coors, a lansat Bergenbier Fresh Grapefruit, un mix de bere cu suc de grapefruit.

“Bergenbier Fresh Grapefruit este pariul nostru cu vara, un mix de bere cu suc de grapefruit”, a spus Mihai Bonca, director de marketing Bergenbier S. A.

Bergenbier deţine o singură fabrică la Ploieşti şi are 600 de angajaţi. În portofoliu are mărci precum Bergenbier - cu sortimentele Bere blondă, Bere blondă fără Alcool, Fresh Lemon si Fresh Grapefruit - şi Noroc  precum şi mărcile internaţionale produse local: Staropramen, Stella Artois, Beck’s,  Löwenbräu. Compania importă specialităţile belgiene Leffe şi Hoegaarden.

Cel mai recent anunţ a venit de la URBB (United România Breweries Bereprod) care a lansat berea Skol folosind în reţeta de fabricaţie 100% malţ, hamei, apă şi drojdie, renunţându-se la alte ingrediente. Berea Skol cu 100% malţ este filtrată la temperaturi controlate sub zero grade.

Campania „100% malţ” a inclus şi o schimbare la nivelul ambalajului (pentru sticlele de 0,5L, cele de plastic de  1L, 2L PET, precum şi dozele şi ambalajele secundare).