O familie de antreprenori locali face 38 de milioane de euro din vânzarea de electrocasnice

Autor: Cristina Roşca 25.05.2013

Distribuitorul de produsele electocasnice Marelvi şi-a bugetat pentru acest an afaceri de peste 40 mil. euro, în creştere cu circa cinci procente comparariv cu 2012. În primele patru luni din acest an compania a obţinut un rulaj similar celui din prima jumătate a anului trecut.

”Estimăm că lunile iulie şi august vor aduce o creştere de cel puţin 10% comparativ cu aceeaşi perioadă din 2012, una dintre motivaţii fiind faptul că, în general, vârfurile de vânzare apar în perioadele călduroase ale anului. Atunci, consumatorii români se lovesc de faptul că anumite frigidere nu mai fac faţă sau pur şi simplu se evidenţiază mai mult nevoia sau dorinţa de a achiziţiona un frigider nou. Pe locul doi ca sezonalitate sunt perioadele premergătoare Paştelui şi Crăciunului când oamenii obişnuiesc să dăruiască şi să îşi facă diverse cadouri”, a completat Marian Burlan.

În 2012 Marelvi a obţinut o cifră de afaceri de 38 mil. euro, o valoare similară celei din anul anterior. Circa 40% din cifra de afaceri a companiei este reprezentată de vânzările de aparate frigorifice. Pe acest segment compania reprezintă din 2008 pe piaţa locală brandul Liebherr, care activează pe segmentul de lux.

Marelvi, companie fondată în 1995 de familia Mihalescul, aprovizionează 400 de magazine independente din Romania şi are parteneriate cu retailerii Flanco, Dedeman, Cora şi Auchan, eMAG, Baumax, Real sau Penny Market, dar şi cu producători de mobilă specializaţi în domeniul produselor încorporabile, respectiv Romvitrine, Rovere, Mobili, Kuxa, Hof Interiors, Inova  şi alţii.

Compania are patru depozite pe piaşa locală, în Rădăuţi, Bucureşti, Deva şi Cluj şi are în portofoliu un total de 40 de branduri.