Industria de publicitate online creşte galopant, dar reclamele doar pe Google sau Facebook nu scot din joc TV-ul

Autori: Adrian Seceleanu , Adrian Dumitrache 06.06.2013

Campaniile de publicitate şi promovare desfăşurate în mediul online câştigă din ce în ce mai mult teren, însă, oricât de mare ar fi influenţa unor jucători precum Google sau Facebook, televiziunea va rămâne încă puternică - cel puţin pentru anumite grupuri de consumatori, au spus speakeri de la ICEEfest, unul dintre cele mai mari evenimente dedicate internetului din Europa de Est.

„TV-ul este în continuare extrem de puternic, nu cred că întrebarea este dacă va supravieţui TV-ul şi va rămâne online-ul“, a spus Kimon Zorbas, CEO al organizaţiei IAB Europe. „Ponderea TV-ului în mixul de bugete de publicitate depinde foarte mult de la brand la brand. Dacă ai un target mai tânăr, procentul alocat online-ului este un pic mai mare pentru că publicul e mai mult în online decât la TV“, a spus şi Laurenţiu Dumitrescu, Managing Partner al companiei Digital Star. El a adăugat că evoluţia industriei este direct legată de starea economiei, de veniturile utilizatorilor şi de apetitul lor pentru achiziţii. „Noi am avut un start de an foarte bun“, a spus Dumitrescu.