Directorii acestei companii primesc un BMW nou din 3 în 3 ani

Autor: Cătălina Butan 22.06.2013

După câţiva ani de muncă bună într-o companie, fiecare angajat visează la o recompensă pe măsură, fie că este vorba de o promovare în funcţie, fie de o creştere a salariilor sau doar o primă. Lanţul de restaurante american “Cheesecake Factory” merge mai departe de atât.

Potrivit Wall Street Journal, citat de Business Insider, directorul financiar al Cheesecake Factory Doug Benn a declarat că fiecare dintre cei 174 manageri generali din cadrul Cheesecake Factory primeşte o dată la trei ani un BMW nou.  Acest “cadou” este doar o parte din pachetul salarial care include acţiuni, salarii şi alte bonusuri, acordate celor mai mulţi manageri generali care lucrează în medie de 10 ani în companie.

O astfel de experienţă este mai greu de întâlnit în industria restaurantelor, unde schimbările în funcţie sunt des întâlnite, în special la marile lanţuri de restaurante.