"Martha Stewart" din Silicon Valley a mai convins un grup de investitori, printre care şi şefa Yahoo, să-i dea 6,3 milioane de dolari

Autor: Radu Racu 26.06.2013
Brit Morin, o fostă angajată la Google şi Apple care a reuşit să-şi transforme aptitudinile deprinse în copilărie într-o platformă online şi de comerţ electronic tot mai populară, a atras o finanţare de 6,3 milioane de dolari de la un grup de investitori printre care se numără şi actuala şefă a Yahoo, Marissa Mayer, scrie Business Insider.
 
Brit Morin, supranumită de presa americană "Martha Stewart din Silicon Valley" a dezvoltat platforma online Brit+Co, care include mai multe aplicaţii de organizare a evenimentelor sociale destinate consumatorilor individuali, precum şi cursuri de " do-it-yourself" disponibile prin abonament sau achiziţii individuale.
 
Morin, care se descrie pe pagina platformei online ca o autodidactă în o mulţime de activităţi casnice, de la cusut la maşină la artă miniaturală, are câteva milioane de abonaţi.
 
Finanţarea de 6,3 milioane de dolari vine la scurt timp după ce în primăvară a reuşit să obţină încă 1,25 milioane de dolari într-o campanie similară, conform Forbes.
 
Fred Harman va prelua conducerea consiliului de administraţie al vehicului prin care s-a făcut investiţia, o decizie care, notează Business Insider, ar putea fi un câştig major pentru antreprenoarea americană din moment ce el este cel care a sfătuită pe Ariana Huffington cum să-şi dezvolte blogul omonim înainte să-l vândă cu peste 150 de milioane de dolari.