Cinci asigurători au 80% din vânzările de poliţe auto şi property

Autor: Anelis Baciu 30.06.2013
Cinci companii cumulează aproape 80% din vânzările de asigurări auto şi poliţe property – segmente pe care asigurătorii reuşesc să atragă cei mai mulţi clienţi –, potrivit datelor UNSAR (asociaţia profesională a asigurătorilor locali).
 
Astra a raportat după primul trimestru cele mai mari vânzări de asigurări auto obligatorii (RCA), de aproximativ 130 mil. lei (29 mil. euro), în timp ce Allianz-Ţiriac a fost lider pe segmentul Casco, cu subscrieri de 96 milioane de lei (22 mil. euro). Pe nişa asigurărilor property – majoritatea poliţe de locuinţe – Omniasig a contabilizat cele mai mari venituri, încasările ajungând la circa 58 milioane de lei (13 mil. euro).
 
Cea mai mare parte din asigurătorii mari au vândut mai multe poliţe RCA, Casco şi property în perioada ianuarie-martie comparativ cu acelaşi interval din 2012, puţini asi­gurători raportând subscrieri în scădere pe aceste segmente.