Strategia Crédit Agricole: creditare în lei şi depozite atrase de forţa brandului

Autor: Razvan Voican 04.07.2013

Crédit Agricole, subsidiara locală a unuia dintre cele mai puternice grupuri bancare din Franţa, are ca obiective strategice pentru anul acesta reorientarea producţiei de credite spre lei şi atragerea de depozite pe seama garanţiei date de ratingul şi valoarea brandului francez.

Banca se va îndrepta înspre clienţi de top, manageri şi angajaţi ai clienţilor IMM şi corporate. Ca sectoare din economie sunt vizate cele de IT, alimentaţie, agricultură şi industrie.

Citiţi articolul integral pe www.zfcorporate.ro

Acest articol a apărut în ediţia tiparită a Ziarului Financiar din data de 05.07.2013

ZF Corporate este serviciul specializat de ştiri cu plată al Ziarului Financiar. Pentru a putea citi aceste ştiri trebuie să vă abonaţi la ZF Corporate sau la unul din cele 12 fluxuri ale sale, profilate pe sectoare de activitate (Bănci, Retail, Imobiliare şi altele). Detalii de abonare la ZF Corporate: Alexandru Matei (tel. fix: 0318.256.286, tel. mobil: 0766.606.994) sau trimiteţi un email cu datele dumneavoastră de contact prin care solicitaţi informaţii şi abonare la adresa alexandru.matei@zf.ro sau stefan.paraschiv@m.ro. Veţi fi contactat în maximum o oră.