Carrefour îşi încearcă norocul şi în online, deşi spune că segmentul nu acoperă nici 1% din vânzările de alimente. Care este profilul clientului?

Autor: Mădălina Dediu Panaete 25.07.2013
Cei mai mulţi clienţi ai magazinului Carrefour online, lansat sub formă de „test“ în luna aprilie şi prezentat oficial ieri, îşi fac cumpărăturile în mijlocul săptămânii, cu precădere între orele 14 şi 16, în timp ce 45% dintre ei au apelat de cel puţin două ori la acest serviciu, spun reprezentanţii retailerului. Ei preferă să cumpere produse precum apă, fructe, banane în special, legume şi detergenţi.
 
WikiZF: Profilul companiei Carrefour România
 
Consumatorul „din online“ achită contravaloarea coşului de cumpărături cu cardul, aceasta fiind modalitatea exclusivă de plată pe site, în timp ce în cazul a peste 90% din comenzile din comerţul online din România plata se face la livrare, după cum afirmă reprezentanţii grupului francez. „Este o anomalie faptul că românii încă preferă să facă plata ramburs, nu se întâmplă nicăieri în lume. Este din cauza lipsei de încredere“, consideră Vlad Ardeleanu, directorul comercial al Carrefour România.