Luxul prosperă în criză: profit de aproape 400 mil. euro pentru Hermes, la jumătatea anului

Ziarul Financiar 30.08.2013
Producătorul francez de bunuri de lux continuă să sfideze mediul economic dificil şi raportează profit şi vânzări peste aşteptări în prima jumătate a anului, susţinute în principal de apetitul în creştere din regiunea Asiei, scrie Financial Times.
 
Hermes International, cunoscut în principal pentru genţile şi eşarfele de lux, a înregistrat în primele şase luni ale anului un profit operaţional de 584 de milioane de dolari, în creştere cu 14,3% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut. În acelaşi interval, profitul net a crescut cu 13,9%, la 381 de milioane de dolari.
 
În intervalul aprilie-iunie, vânzările Hermes au urcat cu 16%, la 910 milioane de euro.
 
În raportul oficial de prezentare a rezultatelor, compania a catalogat cifrele drept  "frumoase".
 
O treime din vânzările Hermes au loc în Asia, fără Japonia, restul fiind împărţit în mod aproape egal de Franţa, restul Europei şi Statele Unite.