BlackBerry ar putea supravieţui pe piaţa smartphone-urilor ca producător de nişă

Autor: Ioana Nita 01.09.2013

Producătorul canadian de telefoane mobile BlackBerry poate concura pe piaţa de smartphone-uri ca o companie de nişă, însă cu toate acestea tot există „divizii” care ar trebui vândute, consideră Bert Nordberg, membru în consiliul director al companiei responsabil cu găsirea unor soluţii alternative, scrie The Wall Street Journal.

„Cred că BlackBerry poate supravieţui ca producător de nişă. Însă a fi o companie de nişă înseamnă a decide mai întâi să fii o companie de nişă. În trecut, BlackBerry a avut ţinte mai înalte, însă a concura cu giganţi precum Apple, Google şi Samsung este foarte dificil”, a spus Nordberg. El a adăugat că BlackBerry a creat valoare adăugată în arii precum funcţionalitatea hardware şi securitatea comunicaţiilor.

După ce timp de ani de zile BlackBerry a fost un model pe piaţa de smartphone-uri, cota de piaţă şi capitalizarea bursieră a companiei canadiene s-au redus drastic în ultimii ani. Iar lansarea unui nou sistem de operare şi a unor noi modele de smartphone-uri nu a avut rezultatele dorite.

Acest articol a apărut în ediţia tipărită a Ziarului Financiar din data de 2.09.2013