Compania de consultanţă EY România a angajat 47 de absolvenţi în acest an

Autor: Laurentiu Cotu 04.09.2013
Compania de audit şi consultanţă EY România a ajuns la 495 de angajaţi, după ce a recrutat în acest an 47 de absolvenţi ai facultăţilor de profil. Aproximativ 60% dintre noii angajaţi se vor alătura departamentului de audit financiar al companiei, iar restul vor face parte din departamentele de asistenţă fiscală şi
juridică, asistenţă în tranzacţii şi asistenţă în afaceri.
Peste 2.000 de studenţi din centre universitare precum Bucureşti, Cluj-Napoca, Iaşi, Timişoara şi Oradea au aplicat în acest an în cadrul unei campanii 
complexe de recrutare, ce a presupus evaluări scrise ale candidaţilor şi interviuri cu specialiştii HR şi managerii EY România.
							 
“Recrutarea celor 47 de absolvenţi este doar primul pas al carierei lor la EY. Aceştia vor porni ca juniori şi vor avansa, prin experienţa proiectelor în care vor
 fi implicaţi şi prin cunoştinţele acumulate în training-uri şi programe de formare, la nivelul de consultant senior, manager, manager senior şi, chiar,
partener’’, a declarat Bogdan Ion, Country Managing Partner, EY România.
Pentru că tinerii absolvenţi fac parte dintr-o generaţie cu cerinţe diferite în privinţa locului de muncă faţă de alte generaţii, EY România va oferi noilor angajaţi posibilitatea de a-şi desfăşura activitatea în echipe multinaţionale. EY investeşte anual în medie 3.000 de euro pentru formarea fiecărui angajat, conform 
reprezentanţilor companiei.
EY este unul dintre furnizorii importanţi de servicii la nivel global, cu 167.000 de angajaţi, în 700 de birouri din 140 de ţări. Compania a înregistrat în anul
fiscal încheiat la 30 iunie 2012 venituri globale de aproximativ 24,4 mld. dolari. 

Pe piaţa internă, EY este prezentă din anul 1992 şi furnizează servicii integrate de audit, asistenţă fiscală, asistenţă în tranzacţii şi servicii de asistenţă în 
afaceri către diverse companii multinaţionale şi locale. Compania are în jur de 500 angajaţi în România şi Republica Moldova şi deţine birouri în Bucureşti, Cluj-Napoca, Timişoara, Iaşi şi Chişinău. De la 1 iulie 2013 Ernst&Young a devenit EY. Potrivit reprezentanţilor EY România, această redefinire a identităţii
vizuale reflectă noua strategie a companiei, Vision 2020.