Ergun Ergen: Închirierea unor spaţii către H&M, Zara şi un hipermarket nu mai garantează reuşita unui mall

Autor: Cristi Moga 13.09.2013

Ali Ergun Ergen, un ma­na­ger activ în piaţa locală a mallurilor de la deschiderea în urmă cu 14 ani a primului proiect de acest gen - Bucureşti Mall din car­tierul Vitan -, consideră că pentru a rezista în piaţă proprietarii de malluri sunt nevoiţi să caute noi soluţii pentru zonele de enter­tainment şi restau­rante, în condiţiile în care atragerea unor ancore co­mer­ciale nu mai este suficientă pentru a atrage clienţi şi a-i convinge să cheltuie.

„Reuşita unui proiect nu mai este asigurată doar de închirierea spaţiilor către H&M, Zara sau un hipermarket. În următorii trei ani toţi proprietarii de malluri vor fi nevoiţi să caute noi soluţii pentru zona de restaurante şi pentru entertainment, domeniu în care evoluţia tehnologică are un rol din ce în ce mai important“, a declarat pentru ZF Ergun Ergen.