Euromedia, liderul pieţei de publicitate outdoor, a fost vândut către un grup privat de investitori români

Autor: Cristina Roşca 24.09.2013

Compania slovacă de media JOJ Media House a vândut Euromedia Group SA, liderul pieţei de publicitate outdoor din România către un grup privat de investitori români. Oficialii celor două părţi nu au făcut publică valoarea tranzacţiei.

JOJ Media House a intrat în acţionariatul Euromedia Group în urmă cu mai puţin de un an când a cumpărat Epamedia, acţionarul direct al Euromedia.

“Vânzarea Euromedia reprezintă un pas important în restructurarea activităţii Epamedia. Sunt convins că noii acţionari vor furniza companiei Euromedia suportul necesar pentru succesul său pe termen lung”, a spus Richard Flimel, preşedintele boardului JOJ Media House.

JOJ Media House este un grup de media slovac care deţine acţiuni la câteva canale private de televiziune TV JOJ, PLUS, WAU şi Senzi, alături de companii de publicitate outdoor din Austria, Slovacia, Cehia, Croaţia şi Macedonia.

Euromedia Group are o reţea de panouri cu acoperire la nivel naţional, cu peste 8.000 de feţe publicitare, o echipă de 84 angajaţi şi o cifră de afaceri de peste 8 mil euro în 2012.