Seminarul ZF Outsourcing 2013: Piaţa serviciilor de externalizare este abia la început în România

Autor: Corina Mirea 10.10.2013

Managerii companiilor care îşi doresc să conducă un business mai eficient trebuie să investească mai mult timp şi mai mulţi bani în departamentele-cheie din organizaţii, cum sunt cele de vânzări sau de marketing şi să renunţe la administrarea celor care nu le aduc profit.

Astfel, companiile pot să îşi minimizeze riscul de operare în arii sensibile precum administrarea salariilor sau contabilitatea firmei – aceasta a fost una dintre concluziile seminarului „ZF Outsourcing: Putem fi mai competitivi prin externalizare?”, organizat ieri de ZF. „Fiecare minut petrecut în activităţi de backoffice este un câştig pentru concurenţă”, a spus Bogdan Tudor, CEO al Class IT.

În România, pe segmentul de închiriere textile, în jur de 5-10% dintre companii externalizează, în timp ce în alte ţări procentul ajunge la 95%, a spus şi Ciprian Bejenariu, managing director în cadrul Salesianer Miettex România.

Articol publicat în ediţia tipărită a Ziarului Financiar din data de 11.10.2013