Scăderea vânzărilor de aparate foto compacte împinge retailerul F64 şi spre zona de gadgeturi

Autor: Ioana Nita 16.10.2013
Retailerul F64, specializat în vânzarea de echipamente şi consultanţă foto şi video, a adăugat pentru prima oară în istorie în ofertă şi smartphone-uri şi a diversificat şi gama de tablete PC, ţinta fiind ca anul viitor dispozitivele mobile să reprezinte 10% din afacerile companiei, potrivit lui Marian Alecsiu, managing partner şi unul dintre cei doi acţionari ai F64. În prezent 80% din veniturile retailerului vin din vânzarea de aparate foto&video şi accesorii.
 
„Noi am tot analizat ce se întâmplă cu clienţii care înainte erau atraşi de segmentul compactelor, care în prezent are o scădere accentuată. Practic nu a dispărut interesul pentru fotografie, pentru imagine, ci pur şi simplu segmentul acela de produs este depăşit. Aşa cum la vremea lui aparatul cu film a fost înlocuit de aparatul digital, acum vedem cum aparatele compacte sunt uşor, uşor înlocuite de smart­phone-uri. Acest lucru se întâmplă şi datorită performanţelor tot mai avansate ale smartphone-urilor“, a spus Marian Alecsiu.