Un “tort” de 3,8 miliarde de euro. Cine se bate pe piaţa de hipermarketuri?

Autor: Cristina Roşca 20.10.2013

Primii cinci jucători pe piaţa locală de hypermarketuri au avut anul trecut afaceri cumulate de aproape 4 miliarde de euro, potrivit datelor de la Ministerul de Finanţe, centralizate de Ziarul Financiar.

Grupul german Kaufland, liderul comerţului local, a avut anul trecut afaceri de 1,45 miliarde de euro coduce detaşat piaţa de hypermaketuri, fiind la un pas de a atinge pragul de 100 de magazine. Germanii au în plan deschiderea a 7-9 magazine anul viitor şi un buget de investiţii estimat între 50 şi 90 de milioane de euro. Kaufland are în prezent în România o reţea de peste 85 de hipermarketuri cu preţuri mici, de aproape trei ori mai mare decât a următorului lanţ Auchan, după numărul de magazine.

Pe locul doi în topul celor mai puternici jucători se află francezii de la Carrefour, care au avut anul trecut o cifră de afaceri de 962 de milioane de euro.

 

Citiţi mai multe pe zfcorporate.ro