Distribuitorul Skin Media: Smartphone-urile şi tabletele Utok pot ajunge la 25% din venituri

Autor: Ioana Nita 21.10.2013

Skin Media, distribuitorul local din IT&C cu afaceri de 42 milioane euro anul trecut, se aşteaptă ca vânzările de smartphone-uri şi tablete sub brandul propriu Utok, lansate recent, să ajungă până la o pondere de 25% din totalul afacerilor în următorii ani, potrivit directorul general al companiei, Camil Perian.

„Întrucât valoarea anuală estimată a întregii pieţe româneşti de tablete este mai mică decât cifra de afaceri anuală a Skin Media, nu vedem o influenţă majoră în portofoliul total Skin pentru anul 2014. Pe măsura creşterii pieţei şi a cotei de piaţă a Utok, atât în pieţele de smartphone, cât şi de tablete, procentul Utok din vânzările Skin Media poate ajunge până la 25% din total în anii următori“, a declarat pentru ZF Camil Perian. El a adăugat că în acest an afacerile companiei vor rămâne la nivelul din 2012, de aproximativ 42 milioane euro.