Mirela Bucovicean, Molecule F: Încerc de o perioadă să găsesc ce urmează după online, dar încă nu am reuşit

Autor: Ştefan Stan 24.10.2013

Mediul online de afaceri începe să devină din ce în ce mai atractiv pentru investitori datorită creşterii rapide, dar şi a dificultăţilor tot mai mari cu care se confruntă magazinele tradiţionale.

“Cred în creşterea online-ului, cred în creşterea comerţului electronic, pentru că există o diversitate enormă pe internet. Pe lângă aceste avantaje, partea de offline întâmpină greutăţi, precum costurile de dezvoltare a unui magazin tradiţional. Noi vindem mai mult o experienţă decât o necesitate”, a declarat Mirela Bucovicean de la Molecule F.

Molecule F vinde produse vestimentare scumpe. Deşi compania are clienţi internaţionali, precum SUA, Brazilia, Japonia, Europa, cea mai mare parte a tranzacţiilor se desfăşoară  în România, din motive logistice şi de costuri.