Povestea medicului chirurg care a adus brandul de încălţăminte Ecco şi a construit o reţea de 16 magazine

Autor: Cristina Roşca 30.10.2013

Victor Tighinean (45 de ani), de profesie medic chirurg, a intrat în business încă din perioada rezidenţiatului, când s-a specializat pe un domeniu tangenţial, încălţămintea sanitară. Ulterior, a devenit distribuitorul brandului danez Ecco, care a ajuns astăzi la o reţea de 16 magazine şi vânzări estimate pentru acest an la 24 de milioane de lei.

După şapte ani de prezenţă în sistem de fran­ciză, începând cu anul 2011 firma-ma­mă a decis să intre direct pe piaţă şi să preia lanţul de magazine, iar Victor Tighinean a rămas la conducerea businessului Ecco în România pentru care are planuri de expansiune. El coordonează businessul de încălţăminte din Cluj-Napoca.

 „Am început businessul împreună cu familia încă din perioada când eram medic rezident. Găsisem o nişă pe piaţă, respectiv încălţămintea sanitară. Apoi, businessul

s-a extins cu alte mărci, am deschis primele magazine de pantofi, unde vindeam numai încălţăminte confortabilă, din piele“, îşi aminteşte Victor Tighinean.