Cum îşi cunoaşte şeful P&G consumatorii? Merge cu ei la cumpărături şi îi vizitează acasă

Autor: Cristina Roşca 29.10.2013

Hans Dewaele, executivul care are pe mână afacerile P&G din România, spune că pentru a înţelege mai bine comportamentul de consum merge atât el cât şi echipa lui acasă la oameni. Mai mult, îi însoţeşte la cumpărături.

“Este o practică normală în P&G. Avem şi focus grupuri însă este mai bine să mergi la consumator acasă. Alegi o categorie de produse şi vorbeşti cu el o oră despre procesul de achiziţie şi cel de utilizare al produselor. Nu le spui de la ce companie eşti ca să nu le influenţezi afirmaţiile.”

Mai mult, oficialii P&G merg şi la cumpărături cu consumatorii, fără însă a vorbi cu ei pe parcurs pentru a nu le influenţa decizia de cumpărare. “La final le punem o serie de întrebări pentru a înţelege de ce aleg anumite branduri, anumite cantităţi sau anumiţi retaileri. Dacă nu am avea contactul cu ei am construi businessul doar pe presupuneri.”