evoMAG.ro ţinteşte afaceri de 15 milioane de euro

Autori: Ioana Nita , Adrian Dumitrache 05.11.2013
Compania Evolution Prest Systems, care deţine magazinul online evomag.ro, estimează afaceri de 15 milioane de euro în acest an, în creştere cu 30% faţă de 2012, pe fondul majorării cu 35% a numărului de clienţi şi extinderii portofoliului de produse comercializate.
 
„Afacerile evomag.ro au crescut organic în ultimii ani, cu rate de peste 30%. În 2011, afacerile au atins 8,6 milioane de euro, au urcat în 2012 la 11,5 milioane de euro şi vom încheia acest an cu 15 milioane de euro. Creşterea afacerilor a fost susţinută de avansul numărului de clienţi cu 35% şi extinderea portofoliului de produse comercializate“, a declarat într-o conferinţă de presă directorul general al Evolution Prest Systems Mihai Pătraşcu.
 
Potrivit datelor evomag.ro, 35% din vânzări provin din produse portabile şi tablete, urmate de componente PC - 19% şi terminale mobile (smartphone) - 9%. Anul acesta retailerul online a introdus în oferta sa şi produse electrocasnice, de îngrijire personală, pentru nou-născuţi şi mămici şi pentru segmentul auto. În prezent, evoMAG are o cotă de 7% din piaţa electroIT online, principalii competitori ai săi fiind emag.ro, cel.ro, pcfun.ro şi pcgarage.ro.