VIDEO ZF Live. Cum gândeşte şi ce vrea generaţia „Digital Natives”. Urmăriţi înregistrarea emisiunii de vineri, 8 noiembrie cu Andreea Coca, consultant GfK România

Autor: Octavian Calei 10.11.2013

„The coming of age of digital natives”, un studiu realizat recent de GfK România despre generaţia a cărei dezvoltare gravitează în jurul tehnologiei, arată că aceştia preferă produse şi servicii configurabile, personalizate.

„Am studiat generaţia celor născuţi începând din 1990. E vorba de prima generaţie care a crescut cu tehnologia. Ei vor să ia parte la procesul de creare a unui brand, să fie consultaţi. Multe companii se duc în direcţia aceasta, cum ar fi cele din telecom”, a spus Andreea Coca consultant GfK România în cadrul emisiunii ZF Live de vineri, 8 noiembrie.

Studiul a mai arătat că celor din „Generaţia Y” le place să consume informaţie brută pe care s-o poată interpreta în felul lor, sunt nedezlipiţi de dispozitivele prin care ţin legătura cu prietenii, au o atenţie distributivă şi învaţă intuitiv, evitând mereu citirea regulilor şi evită să-şi facă planuri pe termen lung.

„Mărcile ar trebui să lase tinerii să se joace cu produsele lor, să le customizeze”, a mai precizat Andreea Coca la ZF Live.

Ce a mai spus Andreea Coca la ZF Live: