Lovitură de teatru: grupul format din eMag şi Flanco a devansat cu o săptămână „Black Friday“ şi ţinteşte vânzări de peste 41 mil. euro

Autor: Adrian Seceleanu 15.11.2013

În total, evenimentul de shopping Black Friday va genera la nivelul întregii pieţe vânzări de 100 milioane de euro în condiţiile în care 4,2 milioane de români - dublu faţă de anul trecut - au în plan o achiziţie, afirmă Iulian Stanciu, directorul general al eMag.

Cel mai mare retailer online IT&C, eMag,  şi Flanco, unul dintre cei mai mari retaileri electroIT de pe piaţă, companiile care au impus în urmă cu doi ani pe piaţa din Ro­mâ­nia Black Friday, se aşteaptă să vândă de peste 41 mil. euro cu ocazia evenimentului de shopping, o creştere de 52% (14 mil. euro) faţă de anul precedent, a declarat în cadrul unei conferinţe de presă Iulian Stan­ciu, directorul general al eMag şi proprietarul Flanco.

Stanciu mai are şi peste 21% din eMag, companie controlată de la jumătatea anului trecut de grupul Naspers din Africa de Sud.

Estimăm că eMag şi Flanco vor avea vân­zări de 183 mil. lei, a spus Stanciu, adăugând că la nivelul întregii pieţe Black Friday va genera vân­zări de peste 100 mil. euro. Cifra este plauzibilă în condiţiile în care evenimentul are acum o notorietate şi mai puternică decât în anul precedent, iar consumatorii îl aşteaptă, a explicat el.