Topul produselor pe care vor să le cumpere românii de Black Friday

Autori: Adrian Seceleanu , Adrian Dumitrache 15.11.2013

Un număr de 7,4 milioane de români sunt la curent cu desfăşurarea evenimentului de shop¬ping Black Friday, faţă de 4,1 milioane de români în urmă cu un an de zile, iar dintre aceştia 4,2 milioane şi-au exprimat intenţia de a cumpăra ceva, potrivit unui studiu realizat pentru eMag de compania Daedalus Millward Brown.

În topul produselor pe care românii vor să le cumpere de Black Friday 2013 sunt electrocasnicele mici, hainele, televizoarele, telefoanele mo¬bile, încălţămintea, laptopurile.

Anul trecut, peste 44% din cumpărăturile realizate în perioada campaniei Black Friday au vizat produsele electrocasnice, fiind urmate de cele din segmentul IT&C - 30% şi electronice - 24,3%, potrivit datelor unui studiu realizat Daedalus Millward Brown.

"Cei mai mulţi români s-au folosit de reducerile de Black Friday pentru a-şi completa sau înlocui produsele electrocasnice din gospodărie: 44,4% din cumpărăturile de Black Friday au reprezentat produse din această categorie. Pe locul doi şi trei în preferinţele românilor s-au plasat tot produse din electroIT: segmentul IT&C (în care au fost incluse laptopurile, telefoanele sau tabletele) a reprezentat 30% din achiziţii, în timp ce electronicele (televizoare, aparatură foto-video etc. ) au reprezentat alte 24,3% dintre cumpărături", se arată într-un comunicat al Daedalus Millward Brown.

Black Friday în România

Gadgeturi de top care pot fi cumpărate cu mai puţin de 1.000 de lei înainte de Black Friday. Galerie FOTO

VIDEO ZF Live. Ce e diferit anul acesta de Black Friday faţă de anul trecut

Black Friday în România. eMag: 7,4 milioane de români ştiu de Black Friday, iar 4,2 milioane vor să cumpere

Surpriză: eMag şi Flanco organizează Black Friday pe 22 noiembrie

Flanco şi emag.ro anticipează vânzări de 41 milioane euro de Black Friday