Retailerul online care cere 3.500 de dolari pentru un review negativ

Autor: Mădălina M. 17.11.2013

Un retailer online a amendat un cuplu american cu 3.500 de dolari, după ce a postat un review negativ pe internet despre companie, notează Business Insider.

Compania se numeşte Kleargear.com şi vinde cadouri neconvenţionale, precum şireturi cu led-uri, sau perne de dormit pentru birou sau avion.

Soţii Palmer au cumpărat în urmă cu trei ani câteva articole de pe site-ul companiei, însă tranzacţia a fost anulată prin serviciul de plată online PayPal, întrucât comanda nu a fost livrată în decursul a 30 de zile.

Jen Palmer susţine că a încercat să contacteze compania pentru a verifica starea comenzii, însă fără succes. Cuplul s-a decis, astfel, să scrie un review pe site-ul RipoffReport.com, în care a acuzat compania Kleargear.com că nu îşi onorează comenzile şi că serviciile de relaţii cu publicul sunt îndoielnice.

La trei ani după acest eveniment, soţul lui Jen a primit un email de la magazinul online în care li se cerea ştergerea review-ului de pe internet. În caz contrar, familia urma să fie amendată cu 3.500 de dolari, în baza unei clauze de non-denigrare stipulată în contractul de vânzare. De asemenea, dacă familia nu achita suma timp de 30 de zile calendaristice, compania ameninţa cu raportarea la agenţiile de creditare până la efectuarea plăţii, fapt care le-ar fi putut îngreuna obţinerea unui credit.

Pentru a şterge review-ul de pe site-ul RipoffReport.com, familia trebuia să achite şi o taxă de 2000 de dolari.

În prezent, cuplul Palmer încearcă să găsească o cale să demonstreze că în 2008, când au încheiat contractul, nu exista clauza de non-denigrare, pe care compania a exlus-o în urmă cu câteva luni din contract.