Povestea antreprenorului care vinde costume de 25.000 de euro. Ce românii consideră lux, italienii consideră un preţ normal

Autor: Cristina Roşca 20.11.2013

Adrian Popa, 30 de ani, care a lucrat o scurtă perioadă de timp în domeniul construcţiilor în Libia, şi partenerul său Ionuţ Marin, care a lucrat în Dubai pentru branduri de modă precum Armani sau Hugo Boss, au pus la începutul anului 2010 bazele Ego Men’s Fashion Concept, un multibrand de lux pentru bărbaţi, care a ajuns astăzi la două magazine şi venituri estimate la 1,8 milioane de euro în 2013.

„În 2009 am făcut o vizită de două săp­tă­mâni în Libia şi acolo am găsit un potenţial partener pentru o afacere în domeniul construcţiilor. El studiase în România şi vorbea limba română. Am plecat acolo să pun bazele unei firme de construcţii însă după câteva luni m-am întors din motive familiale. Businessul începuse să meargă“, îşi aminteşte Adrian Popa.