Ciobanul Ghiţă, unul dintre cei mai populari români de pe Facebook, îşi deschide magazin în Bucureşti. VIDEO

Autor: Radu Racu 20.11.2013
Adrian Boţan, Creative Partner, McCann Bucharest, a vorbit miercuri la ZF LIVE despre noile proiecte ale agenţiei şi cum se vede industria locală de publicitate din birourile de la New York sau de la Londra.
 
Adrian Boţan a dezvăluit miercuri la ZF LIVE, că "ciobanul Ghiţă", din campania Vodafone, cea mai de succes reclamă pe Internet de anul acesta în România, va lansa o gamă de produse noi.
 
"Întâi a fost ideea, apoi am căutat pe cineva care să aibă o poveste care să se potrivească cu ideea noastră. Probabil că am testat vreo 10 ciobani. Ce e interesant la Ghiţă este că are un apetit pentru celebritatea pe Facebook. E a treia personalitate pe Facebook. Este o campanie foarte reuşită pentru atragerea de clienţi, batem toate recordurile de vânzări cu ea", a spus Boţan.
 
"Astăzi era el în Bucureşti, pentru că vrea să-şi deschidă un magazin, pentru a vinde produse marca Ghiţă. Noi o să-i facem campania. E o avanpremieră ce vă spun acum", a menţionat Boţan.

Ciobanul Ghiţă este personajul central dintr-o campanie publicitară a Vodafone, demarată anul acesta. Pe Facebook, pagina oficială a strâns peste 438.000 de prieteni.