Angajaţii din centrele de outsourcing vorbesc cu clienţii în 16 limbi străine

Autor: Adelina Mihai 08.12.2013
Peste 500 de angajaţi lucrează în prezent în diviziile de consultanţă, soluţii tehnologice şi servicii de ex­ternalizare a proceselor de afaceri (de tip BPO - business process out­sourcing) din cadrul Accenture România, filiala locală a unuia dintre cei mai mari jucători internaţionali de pe piaţa servici­ilor de consultanţă şi externali­za­re.
 
Compania continuă extinderea activităţii pe plan local şi caută tineri pe care să îi an­gajeze, inclusiv prin intermediul târgurilor de joburi.
 
„Căutăm oameni care îşi doresc să fie foarte buni şi să îşi depăşească limitele. Câteva dintre calităţile pe care le apreciem sunt dorinţa de dezvoltare personală, orientarea către rezultate şi client, lucrul în echipă, energia, en­tuziasmul şi perseverenţa. Ofertele de carieră sunt adresate atât celor care sunt la începutul carie­rei, cât şi celor care au deja doi - trei ani de expe­rienţă în muncă“, a spus Răzvan Pătru­noiu, service delivery pperations lead în cadrul Accenture România.
 
Cele mai multe posturi disponibile sunt în di­vizia de BPO, unde compania caută can­di­daţi care vorbesc fluent limba engleză, plus încă o limbă străină.
 
În total, angajaţii Accenture România deser­vesc clienţi în 16 limbi străine, pe lângă engleză fiind utilizate şi limbile germană, portugheză, olandeză, franceză, maghiară, arabă, rusă, poloneză, spaniolă, italiană, sârbă, greacă, turcă, daneză şi suedeză. Media de vârstă a angajaţilor Accenture în România este de 28 de ani.
 
„În centrul BPO din Bucureşti livrăm ser­vicii de finanţe-contabilitate, resurse uma­ne, asigurări, customer support şi logistică-apro­vizionare. Clienţii centrului BPO din Bucu­reşti sunt companii multinaţionale care activează în domenii precum bunuri de larg consum, transport aerian, petrol şi gaze, logistică, producţie auto, servicii financiare. De asemenea, şi marile companii româneşti încep să se familiarizeze cu conceptul de exter­nali­zare şi să înţeleagă beneficiile aduse de acesta or­ganizaţiilor lor“, a mai spus Răzvan Pătrunoiu.

Citiţi continuarea articolului aici

Articol publicat în ediţia tipărită a Ziarului Financiar din data de 04.12.2013

ZF Corporate este serviciul specializat de ştiri cu plată al Ziarului Financiar. Pentru a putea citi aceste ştiri trebuie să vă abonaţi la ZF Corporate sau la unul din cele 12 fluxuri ale sale, profilate pe sectoare de activitate (Bănci, Retail, Imobiliare şi altele). Detalii de abonare la ZF Corporate: Alexandru Matei (tel. fix: 0318.256.286, tel. mobil: 0766.606.994) sau trimiteţi un email cu datele dumneavoastră de contact prin care solicitaţi informaţii şi abonare la adresa alexandru.matei@zf.ro sau stefan.paraschiv@m.ro. Veţi fi contactat în maximum o oră.