Povestea uneia dintre cele mai de succes campanii publicitare din România. Cum a apărut Ciobanul Ghiţă. VIDEO
Ziarul Financiar
29.12.2013
Ziarul Financiar vă prezintă cele mai vizionate subiecte din al doilea sezon al emisiunii ZF LIVE, care a fost difuzată online, în direct, în fiecare zi de luni până vineri, de la ora 12:00. Al doilea sezon s-a încheiat pe 13 decembrie, iar sezonul al treilea va începe din luna ianuarie. Mai multe subiecte din ZF LIVE puteti urmări la adresa live.zf.ro.
Adrian Boţan, Creative Partner, McCann Bucharest, a vorbit la emisunea ZF LIVE de miercuri, 20 noiembrie, despre noile proiecte ale agenţiei şi cum se vede industria locală de publicitate din birourile de la New York sau de la Londra.
"Întâi a fost ideea, apoi am căutat pe cineva care să aibă o poveste care să se potrivească cu ideea noastră. Probabil că am testat vreo 10 ciobani. Ce e interesant la Ghiţă este că are un apetit pentru celebritatea pe Facebook. E a treia personalitate pe Facebook. Este o campanie foarte reuşită pentru atragerea de clienţi, batem toate recordurile de vânzări cu ea", a spus Boţan.
Ciobanul Ghiţă este personajul central dintr-o campanie publicitară a Vodafone, demarată anul acesta.
Pe Facebook, pagina oficială a strâns peste 470.000 de prieteni.