Lidl scoate din buzunar încă 14 milioane de euro pentru 14 magazine noi
Retailerul german Lidl, intrat oficial pe piaţa locală în 2011 prin preluarea reţelei Plus, va deschide în acest an 14 magazine în care va investi circa 14 mil. euro, potrivit estimărilor ZF.
Lanţul va menţine ritmul de expansiune din 2013 şi va ajunge la finalul anului la 183 de magazine ca urmare a creşterii puternice a vânzărilor şi a numărului de clienţi.
„Vom menţine ritmul de expansiune pentru a veni în întâmpinarea cât mai multor clienţi, din cât mai multe zone ale ţării“, spune Maksymilian Braniecki, preşedintele Consiliului de conducere al Lidl.
Investiţia într-un magazin Lidl este, potrivit informaţiilor ZF, de circa 1 mil. euro, sumă ce include atât terenul, cât şi construcţia magazinului propriu-zis. Lidl nu şi-a depus rezultatele financiare aferente anului 2012, însă conform unui raport al Consiliului Concurenţei de la finalul anului trecut, Lidl a depăşit lanţuri precum Real şi Auchan, ceea ce înseamnă că nemţii au avut afaceri de peste 650 mil. euro.
Afacerile grupului german au fost în 2011 de până în 400 milioane de euro, ceea ce înseamnă o creştere de peste 64% anul trecut.
Articol publicat în ediţia tipărită a Ziarului Financiar din data de 13.01.2014
ZF Corporate este serviciul specializat de ştiri cu plată al Ziarului Financiar. Pentru a putea citi aceste ştiri trebuie să vă abonaţi la ZF Corporate sau la unul din cele 12 fluxuri ale sale, profilate pe sectoare de activitate (Bănci, Retail, Imobiliare şi altele). Detalii de abonare la ZF Corporate: Alexandru Matei (tel. fix: 0318.256.286, tel. mobil: 0766.606.994) sau trimiteţi un email cu datele dumneavoastră de contact prin care solicitaţi informaţii şi abonare la adresa alexandru.matei@zf.ro sau stefan.paraschiv@m.ro. Veţi fi contactat în maximum o oră.