Heinrig Distribution: clienţii restaurantelor se uită din ce în ce mai mult la preţ, iar în meniuri intră băuturi „no name“

Autor: Mădălina Dediu Panaete 16.01.2014
Andrei Ghegoiu, cel care conduce de şase ani compania de distribuţie Heinrig Dis­tri­bu­tion, cu afaceri de 56 mil. euro, care are în portofoliu ţigările Da­vidoff şi di­gestivul Unicum, spune că ob­servă o tendinţă spre bran­duri „no name“ chiar şi în locaţiile premium.
 
„Obiceiurile de consum nu mai sunt ce au fost. Consumul se duce treptat spre segmentul „value for money“ şi din păcate restaurantele încep uşor, uşor să fie deschise către diverse vi­nuri „no name“  de exemplu. Aici preţul este foarte important la achiziţie şi atunci preţul este acce­sibil şi în meniu. Asta se întâmplă chiar în loca­ţiile premium şi super­premium, unde clienţii încep să devină mult mai atenţi la preţ“, a declarat într-un interviu pentru ZF Andrei Ghegoiu, 38 de ani. El are o experienţă de 16 ani în vânzări.