Şefa retailului ING Bank: 2013 n-a fost un an rău şi cred că 2014 va arăta şi mai bine

Autor: Razvan Voican 29.01.2014
La aproape 10 ani de la lansare, modelul de retail al ING bazat pe self-service şi electronic banking a fost validat de piaţă, iar banca va continua să-şi execute strategia pe termen lung, reuşind să achiziţioneze an de an clienţi atraşi de serviciile bazate pe tehnologie, spune Maria Cristina Matei, head of retail banking.
 
WikiZF: Profilul companiei ING Bank
 
„Zece ani înseamnă validarea modelului nostru de retail care se vede bine că a mers. Am ajuns acolo unde am vrut şi am demonstrat foarte multe lucruri pe această piaţă. Eu cred cu tărie în mobile banking pentru că îţi permite să dezvolţi servicii extrem de prietenoase. Asta este direcţia noastră.“
 
Ea conduce retailul ING Bank de aproape patru ani, însă a contribuit la dezvoltarea proiectului încă de la lansarea acestuia în 2004.