Avans de 24% anul trecut pentru furnizorul de servicii call-center Blue Point

Autor: Adrian Seceleanu 12.02.2014

Blue Point, un furnizor local de servicii de tip call-center, a înregistrat o creştere a cifrei de afaceri de 24% în anul 2013, până la valoarea de 5,4 milioane de lei faţă de 4,35 milioane de lei în anul anterior, potrivit datelor comunicate de companie. Marja de profit a companiei a fost de aproximativ 20% din venituri. „Pe lângă sezonalitate şi creşterea volumului de lucru, unul dintre motivele creşterii noastre este şi faptul că suntem o companie flexibilă”, a declarat Violeta Roşu, Managing Partner Blue Point. Cea mai profitabilă verticală de lucru pentru Blue Point a fost reprezentată, în 2013, de servicii precum cele de vânzări prin telefon. În anul 2014, Blue Point estimează o creştere de aproximativ 10% a cifrei de afaceri.

Articol publicat în ediţia tipărită a Ziarului Financiar din data de 13.02.2014