Piaţa Victoriei, cel mai nou pol de restaurante

Autor: Cristina Roşca 13.02.2014

Cristian Ştefănescu, românul care a deschis primul restaurant Subway în România în Piaţa Victoriei din Capitală, a adus în apropiere şi o cafenea Gloria Jeans în franciză, pariind astfel încă o dată pe zona unde lucrează circa 20.000 de corporatişti. „Zona este un pol de birouri şi m-am gândit că cei care lucrează în zonă vor o alternativă la Starbucks“, spune Ştefănescu.

Piaţa Victoriei s-a conturat în ultimii ani ca un pol de restaurante şi cafenele după ce în zonă s-au aşezat atât lanţuri internaţionale precum McDonald’s şi Subway, cât şi afaceri antreprenoriale precum restaurantul cu specific spaniol La Rambla. Cu o cifră de afaceri totală de 7-10 mil. euro anual, cele aproape 20 de localuri încearcă să-i atragă zilnic atât pe cei aproape 20.000 de corporatişti care lucrează în birourile din Piaţa Victoriei, cât şi pe trecătorii care au treabă în zonă.

Doar în 2013 în centrul Capitalei şi-au mutat birourile peste 2.200 de persoane, printre care angajaţii Huawei (IT), Hidroelectrica (energie), Cegeka (IT) şi cei ai Ministerului Fondurilor Europene.

Citiţi o analiză despre Piaţa Victoriei, noul pol al cafenelelor şi restaurantelor, în ediţia de luni a ZF

Articol publicat în ediţia tipărită a Ziarului Financiar din data de 14.02.2014