Afacerea VALENTINE’S DAY. Cât cheltuiesc românii de Ziua Îndrăgostiţilor. Topul ofertelor de Valentine`s day

Ziarul Financiar 14.02.2014

În ultimii ani, din ce în ce mai mulţi români sărbătoresc VALENTINE’S DAY în detrimentul autohtonei sărbători a îndrăgostiţilor – Dragobetele. De la ciocolată, bijuterii, şampanie, flori şi până la vacanţe, Valentine’s Day le creşte veniturile comercianţilor chiar şi de trei ori faţă de o zi obişnuită, potrivit cifrelor obţinute de gândul de la o parte dintre jucătorii din piaţă.

 



VALENTINE’S DAY. Din lipsă de timp sau poate chiar de idei, foarte mulţi dintre îndrăgostiţii care vor să îşi surprindă jumătatea apelează la ofertele de pe Internet.

Din datele analizate de 2Parale, principala reţea de afiliere de pe piaţă, cu peste 300 de magazine online şi advertiseri în portofoliu, au existat mai multe căutari pentru “cadouri bărbaţi” versus “cadouri femei”. “Acest comportament este corelat şi cu obiceiurile de cumpărare ale femeilor, care se decid mai greu înainte de a achiziţiona un produs. Se pare că bărbaţii au fost mai determinaţi în alegerea cadoului potrivit”, a declarat pentru gândul Dorin Boerescu, CEO 2Parale.

La fel ca anul trecut, cumpărăturile pentru Valentine’s Day au început cu o săptămână înainte de ziua de 14 februarie. “Încă din 8 februarie a devenit evident trendul ascendent al vânzărilor în cazul multor magazine online. Vârful cumpărăturilor, până acum, a avut loc pe 11-12 februarie, similar situaţiei din 2013. Foarte important, anul trecut, românii au continuat sâ plaseze comenzi pe 14 februarie şi au revenit cu un nou vârf pe 20 februarie, anterior zilei de Dragobete”, mai spune Boerescu.

Citiţi mai multe detalii pe www.gandul.info