Felix Tătaru: Următorul pas firesc ar fi vânzarea unui pachet minoritar din GMP Advertising

Autor: Razvan Muresan 19.02.2014
Felix Tătaru, fondatorul gru­pu­lui de comunicare GMP, cu afaceri totale de şapte milioane de euro în 2013, a decis să afilieze divizia GMP Advertising companiei germane Jung von Matt, una dintre companiile inde­pendente din top trei la nivel mondial.
 
„Următorul pas firesc ar fi vânzarea unui pachet minoritar din so­cietate“, a declarat Felix Tătaru, menţionând că nu există un calendar stabilit în acest sens.
 
„Am cumpărat pachete mi­noritare, întotdeauna sub 40%, şi de la companiile care s-au afiliat Jung von Matt în Europa Centrală şi de Est, pentru că noi credem că spiritul antreprenorial şi cunoştinţele locale sunt esenţiale pentru orice afacere din industria publicităţii“, a spus Dominik Fassl, managing director al Jung von Matt, cea mai mare agenţie germană de publicitate, cu afaceri de peste o sută de milioane de euro în 2013 şi filiale în ţări precum Cehia, Austria şi Polonia.